وبلاگ پسر

چگونه به کانال پری دریایی شیک در تابستان امسال

چه چیزی شما را به یک شاهزاده خانم مرطوب پاسخ؟ یک پری دریایی. اسطوره های هانس کریستین اندرسن و والت دیزنی، این الهه در اعماق دریا واقع به زندگی در اواسط قرن 20 فلوریدا توسط نیوتن پری، کهنه سرباز نیروی دریایی آورده بودند. همکار مدبر، پری نه تنها دوباره کشف و پاک تعجب طبیعی، یک فنر ته آب زلال و شفاف در فلوریدا که در آن آب ولرم 74 درجه، به نام Weeki Wachee توسط سرخپوستان سمینول است، بلکه با استفاده از کمپرسور، توسعه شلنگ هوا که حذف نیاز به یک مخزن (که چه ما می خواهم یک لوازم جانبی شیک تماس بگیرید). واضح است الهام گرفته است، پری، که یک بار مردان قورباغه آموزش دیده، توجه خود را به تدریس خصوصی پری دریایی دو پا در قوانین و مقررات و باله های آبی تبدیل شده است، و سپاه خود از lovelies اولین اجرای خود را در سال 1947. در طول این سالها داد، آنها صدها هزار نفر از بازدید کنندگان اغوا پایین جنوبی، در میان آنها الویس پریسلی و ستاره شنا استر ویلیامز، و Weeki Wachee در حال حاضر یک پارک ایالتی که در آن پری دریایی همچنان به رشد.

به دنبال در تصاویر پس از جنگ با استعداد پری دریایی Weeki Wachee به اندازه کافی به حتی یک معتاد بزندگی بری طولانی برای چیزی در آب دوستانه در کمد لباس-برای گشت و گذار و چمن او است. جی جی حدید است تنها کسی بود که به پرنعمت-Y، فاق بلند نگاه شنا در این سال، بعد از همه است. ژولیده بالای لباس شنای زنانه دوتکه لیزا ماری فرناندز انتقال می دهید تا خشک زمین، می تواند به عنوان بسیاری از گنجینه های پری دریایی الهام گرفته بازار ویرایشگر ارتش چوی کشیده است، از حزب محافظه کار برچ گوشواره قطره ماهی به صندل لاستیک از پرادا، همه از آن تضمین شده است تا دیگر چلپ چلوپ.

+ نوشته شده در شنبه 27 خرداد 1396ساعت 12:31 توسط okpara

پریانکا چوپرا-و مادرش-می بستن عضو شورای نظارت مدت اینترنت با این خواهری عکاسی

اگر هر گونه شکی در آن پریانکا چوپرا می شود DNA بمب او وجود دارد، او فقط پایان دادن به آن در اینستاگرم قرار داده است. بازیگر ارسال شده در یک سلفی مادر و دختر، نما در کنار مادو چوپرا در یک شات اندام عریان مهربان است. "پاها به مدت چند روز،" او در عنوان، نشان می دهد که جفت نشسته در کنار هم با جفت به صورت مختصر hemlines و براق ساقه بر روی صفحه نمایش، punctuating آن را با یک برچسب #ItsintheGenes نوشت.

شات با اعتماد به نفس بدن به نظر می رسد پاسخ استادانه برای ترل رسانه های اجتماعی که برای پوشیدن لباس بالا-زانو در دیدار با صدراعظم هند در برلین در اوایل این هفته از بازیگر زن هند حیاتی بوده است، آن را یک نشانه از بی احترامی.

ستاره Quantico و بازیگر زن بالیوود است هرگز خودداری دور بازی کردن نقاط قوت او، از جمله شبح پایه دار او را از او به ارث برده از مادر و یا از جشن سنت های زنان در خانواده اش.

"من فکر می کنم زیبایی واقعی واقعا از داشتن حس اعتماد به نفس می آید،" چوپرا Vogue.com تماس در ژانویه گفت. در نظر بگیرید شدن پاسخ نمایش مشخصات عمومی خود را فقط یک نمونه از چگونگی چوپرا مظهر مفهوم، مرور شخصیت و عمومی خود choices- شخصی او با طنز، کلاس، و خلوص و صداقت.

+ نوشته شده در دوشنبه 15 خرداد 1396ساعت 14:08 توسط okpara

در چرتکه: کوچک به اندازه کافی به زندان، برای یک بار، بانک آیا پسر بد نیست

بسته به احساسات خود را در مورد دولت ایالات متحده و ارتباط آن با صنعت مالی، به شرح زیر در هر صورت شما شوک، یا، شما می دانید، کاملا شما را برآورده: وجود تنها یکی بانک تجاری جرم جنایی برای تقلب مربوط به محاکمه 2008 بحران وام مسکن، و آن را یکی که دارایی در اطراف یک 100، از مجموع 1 درصد از دارایی های بانک مرکزی امریکا بود. اوه، و شما احتمالا هرگز از آن شنیده می شود.

استیو جیمز (رویاهای هوپ؛ زندگی خود) حفاری در با آخرین مستند خود چرتکه: کوچک به اندازه کافی به زندان (همانطور که در معکوس "بیش از حد بزرگ به شکست")، که به شرح زیر آماده نبرد چرتکه فدرال پس انداز بانک، یک شرکت مستقر محله چینی ها که درجه اول در خدمت مهاجر محلی جامعه تا زمانی که به عنوان سپر بلا سیاسی ممکن برای یک نیویورک شهرستان منطقه وکیل از جان گذشته به نگاه سخت در بانک ها عمل می کند. تنها مشکل؟ چرتکه به نظر می رسد که چیزی که بسیار نادر: یک بانک است که آن مرد بد نیست.

چرتکه در سال 1984 توسط توماس سونگ، یک وکیل و توسعه دهنده املاک و مستغلات که از چین در نوجوانان خود به امریکا آمده بود، پس از او مشکل دریافت وام حال تاسیس شد. "آنها خوشحال به سپرده خود بودند، اما به او اعتبار نیست،" یکی از دختران او می گوید جیمز. چرتکه برای شش شاخه در سه ایالت، و برخی از 150 کارمند رشد داشته است. (نه دقیقا جی پی مورگان چیس و شرکت، اما در یک جامعه که caters به مهاجران، از جمله آنهایی که بدون مدرک، که اغلب بی اعتمادی بانک های جریان اصلی و عمل تا حد زیادی در پول نقد، آن یک شاهکار برخی از نتیجه بود.) در نهایت، دختر سونگ در آمد کار با او، که در آن، به عنوان یک واحد، آنها چیزی شبیه به داستان مهاجر تصویر کامل، ادارات، گوشه و تشکیل شده است.

یک کارمند ضعیف به پایان رسیده تبهکارانه (سرعت توسط Sungs، که جیمز به دقت جزئیات اقدامات درست را به اطلاع تنظیم کننده های مالی خود را خاتمه یافته)، دفتر دادستان منطقه مشتاق به نگاه سخت را وارد کنید، و ناگهان یک بانک جامعه است در نیمه راه میان نمادی از مقاومت و یک دال کمتر از تخلفات و بخل از کل سیستم بانکی بین المللی است. در سال 2012، دفتر منطقه منهتن قانونی تحت تعقیب بانک و، در نهایت، 19 نفر از کارکنان سابق خود، نام تجاری چرتکه "یک توطئه جنایی پر شده با حرص و آز." خانواده سونگ طور ناگهانی به یک جنگ در دادگاه کابوس که پنج سال و 10 میلیون $ مصرف فرو برد. هرگز این واقعیت است که، به عنوان نیویورک تایمز در طول محاکمه گزارش، از 3104 وام از بانک است که فانی از Abacus در سال 2005 تا 2009 به دست آورد، تنها نه قصور ذهن. یا که حتی پس از فاجعه سال 2008، وام بانک برگزار شد تا در سال 2009، تنها 16 از 4390 (یا یک سوم از 1 درصد) از وام های مسکن چرتکه بیش از 90 روز دیر بودند. (میانگین نرخ وام نخست به طور جدی بزهکار در اواخر سال 2009 6.26 درصد بود.) اگر این همه برای تلفن های موبایل حفاری، وجود دارد هیچ حباب حمام غوطه ور مارگوت Robbies برای توضیح اوراق وام مسکن به شما در اینجا-من قول می دهم، این طور نیست. به آنچه به عنوان بخشی تعصب فرهنگی در سقوط چرتکه ایفا (حداقل یک سر صحبت به زبان آمده، "این افراد رای دادن نیست،" و برخی از اپتیک بسیار بد حسن نیت ارائه میدهد از یک باند زنجیره موقت وجود دارد) دادستان منطقه، سایرس آر ونس جونیور، به نام اتهام "به طور کامل نابجا و به طور کامل اشتباه" در خود مصاحبه بر روی صفحه نمایش.

دشوار است برای جدا کردن چرتکه از زمان که در آن می رسد. این فیلم عجیب و غریب، محاسن اکران در طول آشفتگی عظیم سیاسی و فرهنگی، که شاید در جوامع مهاجر. این در قوی ترین آن است که آن را اساسا یک داستان آدم های فلک: یک خانواده را ترسیم و برای مبارزه در برابر قدرت گسترده از دولت ایالات متحده، به دلیل، به عنوان سونگ بارها و بارها به دوربین را بیان کند، آن چیزی که حق انجام. به عنوان همسر صحنه سرقت آقای سونگ، Hwei لین سونگ، می گوید در فیلم، "تام آسان نیست به اطراف تحت فشار قرار دادند، و دختران من، آنها دشوار است، هوشمند، زنان قادر هستند." در سال مملو از سال 2017، که پیام جای تعجب نیست قدرتمند است.

فیلمسازان خواسته اند که پایان فیلم (هر چند آن را در رکورد های عمومی است) می شود کفن نگه داشته، اما کافی است که گفته که آن را بدون برخی از احساسات را وارد نیست. این امر به ویژه هنگامی که سرنوشت چرتکه است با هم مقایسه شده، به عنوان جیمز می کند، همه از اپراتورهای بلند پرواز که به طور غیر مستقیم مسئول نارضایتی و حرص و آز که منجر به وضع سیاسی فعلی ما، و کسی که بحران بازار از 2008 unscathed- فرار نمی با کمک مالی مالیات چند میلیارد دلار به بوت.

در یک نقطه، دان لی، یک فعال اجتماعی، دوربین جیمز که آقای سونگ باعث می شود او در بقای برخی گوشه ای از این رویای آمریکایی معتقدند، یک افکار که متهم فیلم و تایید در اندازه گیری برابر می گوید. در کشوری که در آن شما می تواند همه چیز را درست انجام دهد و هنوز هم توان در دستبند برده، چه اتفاقی می افتد هنگامی که ما از خواب بیدار؟ در نظر بگیرید چه آقای سونگ زمانی که گزارش یک کارمند اختلاس چرتکه اجرا در بانک در سال 2003 باعث؟ او شبیه سازی یکی از قهرمانان خود، آن جورج بیلی یک زندگی فوق العاده است، و ملاقات خطوط از مشتریان نگران چهره به چهره من

+ نوشته شده در دوشنبه 1 خرداد 1396ساعت 16:35 توسط okpara